#1. Postanowienia Ogólne

§1. Każdy Użytkownik Serwera "TS-STARS.PL" zobowiązany jest do zakceptowania niniejszego regulamniu.

§2. Każdy Użytkownik Serwera "TS-STARS.PL" zobowiązany jest do zakceptowania regulaminu RODO.

§3. W momencie wyjścia z kanału "Witaj na TS-STARS.pl" użytkownik akceptuje Regulamin Serwera oraz Regulamin RODO.

§4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z przestrzegania go.

§5. Znalezione błędy na serwerze proszę niezwłocznie zgłosić Administracji Serwera na kanale `» Centrum Pomocy [ WEJDŹ ](Kliknij)`.

§6. Reklama innego serwera skutkuje banem permanentnym(stałym).

§7. Złamanie Regulaminu grozi zablokowaniem użytkownika na czas określony adekwatny do wykroczenia.

§8. Pamiętaj Administrator ma zawszę rację.

§9. Niniejszy Regulamin jest własnością serwera powielanie go w jakikolwiek sposób zostanie ukarane.

§10. Obraza Administratora skutkuje zablokowaniem użytkownika na serwerze.

§11. Serwer nie odpowiada za ataki (DDoS).Wszelkie ataki oraz próby ataków proszę zgłaszać do odpowiednich służb.

§12. Na serwerze obowiazuje alfabet łaciński

§13. Nadużycie permisji grupy skutuje jej utratą, bez konieczności jakichkolwiek zwrotów materialnych.


#2. Administracja

§1. Administracja składa się z 8 rang administracyjnych : CEO, QUERY, ROOT, HSA, SSA, SA, NA, TA.

§2. Każdy Administrator ma obowiązek stosować się do niniejszego regulaminu (w przeciwnym razie grozi mu degradacja).

§3. Zarządzaniem Administracją zajmuję się CEO & QUERY.

§4. Każdy Administrator ma obowiązek stawić się na zebranie administracji we wskazanym terminie (Jeżeli nie ma możliwości się stawić musi zgłosić swoją nieobecność randze CEO lub QUERY).

§5. Administrator ma obowiązek podać powód zablokowania użytkownika(nie dotyczy to rang CEO & QUERY & ROOT).

§6. Administrator nie ma prawa nadużywania swoich uprawnień w przeciwnym razie zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

§7. Administarator zobowiązany jest do przestrzegania kultury osobistej.


#3. Kanały Publiczne

§1. Kanały Publiczne są dla każdego użytkownika przebywajacego na naszym serwerze.

§2. Kanały Publiczne są w pełni darmowe.

§3. Kanały Publiczne dzielą się na kanały bez limitu, 2 slotowe, 3 slotowe, 4 slotowe oraz 5 slotowe.

§4. W godz od 6:00 do 22:00 obowiązuje całkowity zakaz używania wulgaryzmów.

§5. Na kanałach publicznych obowiązuje całkowity zakaz używania modulatorów głosu oraz bindów.

§6. Złamanie któregokolwiek z powyższych punktów skutkuje interwencją Administratora.


#4. Kanały Premium

§1. Kanały Premium są w pełni darmowe. Warunkiem otrzymania kanału `premium` jest posiadanie określonej ilości osób w ekipe. Minimalny próg osobowy wynosi 10 osób.

§2. Kanały Premium zwolnione są ze zmieniania daty w temacie kanału.

§3. Kanał Premium może zawierać maksymalnie 15 podkanałów.

§4. Na kanałach Premium nie obowiązuje zakaz używania modulatorów głosu, bindów, wulgaryzmów, itp.

§5. Używanie obrażliwych nazw, nazw innych serwerów w opisie, nazwie, temacie kanału skutkuje jego usunięciem.

§6. Więcej Informacji znajdziesz na kanale `» Centrum Pomocy [ WEJDŹ ](Kliknij)`.


#5. Kanały VIP

§1. Kanały VIP są w pełni darmowe. Warunkiem otrzymania kanału VIP jest posiadanej określonej ilości osób w ekipe. Minimalny próg osobowy wynosi 5 osób.

§2. Kanały VIP zwolnione są ze zmieniania daty w temacie kanału.

§3. Kanał VIP może zawierać maksymalnie 5 podkanałów.

§4. Na kanałach VIP nie obowiązuje zakaz używania modulatorów głosu, bindów, wulgaryzmów, itp.

§5. Używanie obrażliwych nazw, nazw innych serwerów w opisie, nazwie, temacie kanału skutkuje jego usunięciem.

§6. Więcej Informacji znajdziesz na kanale `» Centrum Pomocy [ WEJDŹ ](Kliknij)`.


#6. Kanały Prywatne

§1. Kanały Prywatne są w pełni darmowe.

§2. Aby otrzymać Kanał Prywatny musisz posiadać rangę rejestracyjną.

§3. Użytkownik posiadający kanał prywatny zobowiązany jest do zmiany daty w temacie kanału. Data zmienia się automatycznie podczas przebywania użytkownika na kanale.

§4. Na kanałach prywatnych obowiązuje zakaz usuwania numeru kanału. Usunięcie numerka kanału skutkuje usunięciem kanału.


#7. Kanały Tymczasowe

§1. Kanały Tymczasowe są w pełni darmowe

§2. Kanały Tymczasowe nie wymagają zmiany dat oraz rangi rejestracyjnej użytkownika.

§3. Używanie obrażliwych nazw, nazw innych serwerów w opisie, nazwie, temacie kanału skutkuje jego usunięciem.

§4. Użytkownicy kanałów tymczasowych są zobowiązani zachowania pełnej kultury osobistej.


#8. Odwołania i Skargi

§1. Odwołania od zablokowania na serwerze można składać w ciągu 48h od otrzymania bana na fanpage serwera.

§2. Skargi przyjmuje administracja.